DIGITÁLIS ALKALMAZÁSOK A FALAKON BELÜL ÉS TÚL
- Hol és milyen digitális eszközök legyenek egy kiállításban? Egy kiállítás üzeneteit és közönségelérését támogató digitális alkalmazások repertoárjának meghatározása és konceptuális tervezése, a kurátorral és egyéb múzeumi érdekeltekkel (múzeumpedagógia, marketing….) együtt, a kiállítástervezés kezdetétől.
- Digitális installációk megvalósításának vezetése.
Tervezői és kivitelezői meghívás, pályázat bonyolítása, szerződés tartalma, kivitelezés és átadás felügyelete, fenntarthatóság biztosítása.
- Mi egy-egy digitális alkalmazás hozadéka? Az üzemeltetés során nyomkövetés, kiértékelés, esetleges újratervezési javaslat.
- A kiállítótéren kívüli digitális és analóg transzmediális tartalmak, alkalmazások több célú és költséghatékony fejlesztéséhez tanácsadás.
- Iskolai és egyéb, digitális eszköztárat is használó, online oktatási tartalmak tervezése.
- Publikálás, az elkészült digitális alkalmazások bemutatása hazai és nemzetközi szakmai fórumokon és fesztiválokon.
Múzeumi digitális stratégia közép és hosszú távra
- Múzeumok társadalmi szerepvállalásáak feltérképezése, részvételi attitűd és az internet generáció: kihívások, trendek – és a digitális technológiák szerepe.
- Intézményi digitális stratégia alkotás.
Képzés
- Múzeumi munkatársak érzékenyítése: digitális alkalmazásokkal való ismerkedés, valós és vélt előnyök és veszélyek, nemzetközi és hazai példák elemzése, egy adott intézmény vagy feladat igényi szerint.
- Felsővezetőknek tanácsadás tájékozódáshoz, stratégia alkotáshoz, döntések előkészítéséhez.
- Digitális múzeum tematikákról előadás és/vagy workshop szakmai rendezvényeken, kulturális örökség intézményekben, akkreditált múzeumi képzési tanfolyamokon, egyetemi kurzusokban, PhD képzés részeként.