SZOLGÁLTATÁSOK


DIGITÁLIS ALKALMAZÁSOK A FALAKON BELÜL ÉS TÚL

  1. Hol és milyen digitális eszközök legyenek egy kiállításban? Egy kiállítás üzeneteit és közönségelérését támogató digitális alkalmazások repertoárjának meghatározása és konceptuális tervezése, a kurátorral és egyéb múzeumi érdekeltekkel (múzeumpedagógia, marketing….) együtt, a kiállítástervezés kezdetétől.
  2. Digitális installációk megvalósításának vezetése.
    Tervezői és kivitelezői meghívás, pályázat bonyolítása, szerződés tartalma, kivitelezés és átadás felügyelete, fenntarthatóság biztosítása.
  3. Mi egy-egy digitális alkalmazás hozadéka? Az üzemeltetés során nyomkövetés, kiértékelés, esetleges újratervezési javaslat.
  4. A kiállítótéren kívüli digitális és analóg transzmediális tartalmak, alkalmazások több célú és költséghatékony fejlesztéséhez tanácsadás.
  5. Iskolai és egyéb, digitális eszköztárat is használó, online oktatási tartalmak tervezése.
  6. Publikálás, az elkészült digitális alkalmazások bemutatása hazai és nemzetközi szakmai fórumokon és fesztiválokon.

Múzeumi digitális stratégia közép és hosszú távra

  1. Múzeumok társadalmi szerepvállalásáak feltérképezése,  részvételi attitűd és az internet generáció: kihívások, trendek – és a digitális technológiák szerepe.
  2. Intézményi digitális stratégia alkotás.

Képzés

  1. Múzeumi munkatársak érzékenyítése: digitális alkalmazásokkal való ismerkedés, valós és vélt előnyök és veszélyek, nemzetközi és hazai példák elemzése, egy adott intézmény vagy feladat igényi szerint.
  2. Felsővezetőknek tanácsadás tájékozódáshoz, stratégia alkotáshoz, döntések előkészítéséhez.
  3. Digitális múzeum tematikákról előadás és/vagy workshop szakmai rendezvényeken, kulturális örökség intézményekben, akkreditált múzeumi képzési tanfolyamokon, egyetemi kurzusokban, PhD képzés részeként.